Welcome!

Wednesday, April 13, 2011

Camp Sungai Congkak

Minggu depan pade hari Rabu, ketua klas, penolong ketua klas, pengawas skola, pengawas PRS sume kene pegi Sungai Congkak sbb ade program nk wat kt situ,, Tu la, aq pown pelik. Naper klau nk wat program kene pegi smpai jauh sane,,? Tapi, Sungai Congkak mmang best giler,,! Aku pown penah pegi Sungai Congkak with my family. Mmang syok giler arh kt sane. Tapi yg x bestnye, hari tu mase aku pegi Sungai Congkak dgn family aku, ade satu kejadian ni. Citer die mcm ni: Mase tuh, aku dh serik kaki aku asyik tepijak batu, tegelincir, terjatuh, terhantuk & mcm2 lagi la. So, that's why aku pkai slipar mase aku maen dgn spupu aku. Ktowang maen pelampung hanyut. Aku duduk atas plampung tuh, pastu plampung tu pown trun la ke bwah. Yg paling aku x sangke, slipar aku bleh hanyut,,! Slalunye x penah hanyut. Mmang bodo aku ni. Aku cemas, so aku cpat2 brenang menuju ke arah slipar tu pegi. Alangkah malangnye, plampung yg aku naek tadi tu terbalek pastu kpale aku terhantuk kt batu. Mmang pedih giler siot,,! Sedare aku yg baru tngok slipar aku hanyut sruh budk2 yg maen kt bwah sungai tu amekkn slipar untuk aku. Mmang malu giler mase tuh,,! Tapi, alhamdulillah sbab lutut aku je yg luka, bkan kpale. So, itu la kejadian mase aku pegi Sungai Congkak dulu. Aku hrap mase trip ni x jadi lagi mcm tuh.

No comments:

Post a Comment

Leave a Comment!