Welcome!

Tuesday, April 12, 2011

Annoying Person

Ade sowang budk pompuan kt dlm klas aq,, Aku mmg meluat giler dgn die. Dhla giler, pastu nk ckp org giler plak. Cam **** je aq tgk muke die. Tapi mmg aq xleh sabar dgn die. Die tu pengawas. Satu hari ni, aku, sbagai ketue klas, aku kene la jage klas. Pastu budk pengawas tu tetibe sound aku. Die ckp, "Wei, dudukla tempat,,! Kau ni dah ada kerusi, meja tanak duduk,,!" Lantak die la die nk sruh aq wat ape pown. Aku trus la duduk. Mcam yg tertera dlm buku disiplin, klau mengingkari perintah pengawas bleh dimerit 2 markah. Rules, biase la. Lpas aq dh duduk, die sruh aq jage klas plak. Dh die yg sruh aq duduk tadi. Sawan **** kot budk ni. Die lupe ke yg aq ni ketua klas,,? Yg die sruh aq duduk tu naper,,? Kali ni, mmg aq geram. Die jerit kt aku mcm mane skali pown, aq xkn jage klas. Lantak la brape markah yg nk dimerit oleh cikgu, aq x kesah. Die tu mmg ade penyakit sawan **** kot. Mmg la ade penyakit, lupe nk pegi hospital.

No comments:

Post a Comment

Leave a Comment!