Welcome!

Sunday, May 29, 2011

Formula 1

Hari nih, semue driver F1 akan berlumba di Monaco. Kalau korang nak tau result qualifying, tgk post sbelum nih. Michael Schumacher tuh abang aku tuh! Haha, gurau jer. Dia mmg idola aku sejak kecik lagi. Aku mula minat dia bila ayah aku ajak aku pegi Sepang, tgk qualifying. Masa tuh, aku tak tau lagi mana satu Schumacher, mana satu Rosberg. Yg aku tau, bila kreta Mercedes GP lalu jer, aku jerit "Schumacher"!! Haha, bodoh betul. Pastu, ayah aku ckp laa kat aku, "Helmet kuning tuh Rosberg, yg helmet oren tuh baru Schumacher". Tapi, aku tak dgr apea yg ayah aku ckp sebab aku tgh pkai earplug masa tuh. Mmg ah, bising gila siot bila kreta F1 lalu. Bingit telinga aku. Kalau aku tak pakai earplug, dlm 2-3 hari aku mesti dah tak dgr apa cikgu ajar. Haha. Tapi, mmg syok ah tgk Schumacher lumba. Dulu, dia laa legend of F1. Dia dah menang 7 world championships. Kalau Grand Prix, dia dah menang 91 kali. Mmg gempak betul! Driver yg aku paling suka: Michael Schumacher, Sebastian Vettel, Jenson Button. Diorang 3 mmg gempak!

No comments:

Post a Comment

Leave a Comment!